.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره بیمه سلامت چالوس معرفی شد


شمال نيوز- طی ابلاغی از سوی دکتر یحیی صالح طبری ، سرپرست جدید اداره بیمه سلامت شهرستان چالوس معرفی شد .


 به گزارش خبرنگار شمال نيوز-طی مراسمی که با حضور امام جمعه چالوس ، معاون عمرانی استاندار ، نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار چالوس برگزار گردید ، دکتر صالح طبری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش همچنین با گرامیداشت هفته بسیج ، از چالوس به عنوان قدمگاه شهدای استانهای گیلان ، مازندران و گلستان در دوران پر افتخار دفاع مقدس یاد کرد .


 مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه با اشاره به تشکیل سازمان بیمه سلامت اعلام کرد : یقیناً با تشکیل این سازمان ، هم پوشانی های بیمه ای برطرف خواهد شد .

وی همچنین اعلام کرد : بر اساس آمارهای موجود پیش بینی می شود پنج تا شش درصد از جمعیت استان فاقد پوشش بیمه درمان باشند که با تجمیع صندوقهای بیمه ای در سازمان بیمه سلامت همچنین اجرای طرح پزشک خانواده شهری این همپوشانی ها برطرف خواهد شد .

وی همچنین در این جلسه خواستار حمایت و توجه همه مسئولان در اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در استان شد


 دکتر صالح طبری در پایان با اشاره به این که تمام مسئولیت ها به عنوان امانتی است که به دست ما سپرده شد افزود : برای نظامی که رهبر آن امام زمان (عج) است ، وظیفه ما ملازمت و همراهی با مقام عظمای ولایت با تمام وجود است .

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم سرکار خانم دکتر رودباری به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان چالوس معرفی و از زحمات آقای دکتر محمدپور در دوران تصدی سرپرستی این اداره تقدیر به عمل آمد ./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.